Hogyan lehet pályázni?
- Online pályázat esetén:
Előzetes regisztráció után https://evinpalyazatok.hu/ oldalon. - Személyesen:
A Kiíró ügyfélszolgálatán (1072 Budapest, Klauzál tér 11., Vásárcsarnok, galéria szint), nyitvatartási időben, zárt borítékban. - Papíralapú pályázat esetén:
A borítékon a következőt kell feltüntetni: „Bérlakás pályázat 2025. I.”
Az adatlap letölthető a www.evin.hu oldalról vagy átvehető személyesen az ügyfélszolgálaton.
Kik pályázhatnak a bérlakásokra?
- Csak VII. kerületi lakcímmel rendelkezők pályázhatnak.
- 30 év alatt: bejelentett lakcím szükséges
- 30 év felett: legalább 1 év igazolt helyi lakcím kell
- Kivétel: ha az érdeklődő legalább 1 éve munkaviszonyban áll az önkormányzattal vagy annak cégével/szervezetével.
Milyenek a lakások?
- Összesen 22 lakás szerepel a pályázatban:
- 17 db: 1 vagy másfél szobás, 25–48 m²
- 3 db: kétszobás
- 1 db: háromszobás
- 1 db: 4,5 szobás
Milyen feltételekkel lehet bérelni a lakásokat?
- Felújítási kötelezettséggel történik a bérbeadás.
- A lakást a bérlő alakítja ki rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban, saját igényei és ízlése szerint.
Lakbér és jövedelmi feltételek
- A rendelet meghatározza a jövedelemhatárokat és a lakbér mértékét.
- Szociális lakbér külön eljárásban igényelhető.
- A jelenlegi pályázatban piaci alapú lakbér fizetendő.
Mennyi időre szól a bérleti szerződés?
- Első körben 1 évre szól a szerződés (felújítási időszak).
- Ha a felújítás jó minőségben megtörtént, további 10 évre meghosszabbítható a bérlet.
Mi változott az előző évekhez képest?
- Papíralapon is benyújtható a pályázat – ez segíti a digitálisan kevésbé jártas pályázókat.
- Hiánypótlás lehetősége bővült (főként a papíralapú pályázatoknál).
- Házastársak, élettársak csak közösen, bérlőtársként pályázhatnak.
Miért jár plusz pont?
- Ha a pályázó lemond a felújítási költség megtérítéséről.
- Ha a pályázó jelenlegi önkormányzati bérlő, és visszaadja meglévő lakását.
- Ha a pályázó:
- több mint 1 éve él a kerületben,
- vagy az önkormányzatnál dolgozik.
Minél hosszabb az időtartam, annál több pontot jelenthet.
Ki dönt a pályázatokról és mikorra?
- A Pénzügyi és Kerületfejlesztési Bizottság.
- A döntési határidő: június 12-től számított 90 nap, azaz szeptember 10-ig.
Amennyiben további információra van szüksége, keresse Ingatlangazdálkodási Ügyfélszolgálatunkat a következő linken található elérhetőségeken: Ügyfélszolgálat, Hibabejelentés – EVIN Nonprofit Zrt. .